torsdag 20. juli 2017

Mer liv på bloggen...kanskje.

Har bestemt meg for å blåse litt liv i bloggen igjen.....tror jeg...
Dersom jeg lykkes med det, blir det et variert innhold på bloggen.
Både fra stylingjobbene mine, vårt private interiør og inspirasjonsbilder fra nettet.
Og kanskje at jeg må forsøke å justere ambisjonsnivået på mine egne bilder,
for jeg er så streng med meg selv at jeg synes ingen av bildene jeg tar er bra,
og da blir det lite blogging!


 
Disse bildene er fra en leilighet som var hadde totalstyling på.
Morsomt for alle involverte parter, at den gikk over taktst - dagen etter visning :-)
Alle bilder att av boligfotografen fra Inviso, på vegne av DNB Eiendomsmegling.


  
Bruktfunn kan godt benyttes til boligstyling. Det gir gjerne en ekstra tøtsj!
Her har jeg benyttet gamle kofferter og respatex bord,  samt en gammel melkeflaske fra 







1 kommentar:

  1. Flotte bilder av et koselig hjem :) Fint at det blir mer liv, savner veldig oppdaterte blogger. Savner litt å blogge også, men motivasjonen er ikke på topp heller da, når man ikke har noen å blogge for :)

    SvarSlett

Du skal vite at jeg er veldig takknemlig for kommentarer på innleggene mine :-)