fredag 14. februar 2014

Fargefest - I rekkehuset

En kollega av meg har malt gangen sin i en lillafarge.
Det fikk meg inn i en strøm av fargeinspirasjoner. 

De fineste fargene jeg vet er:
Lilla (selvfølgelig!)
Eplegrønn
Cerise 
Turkis
Dette er blant de fargene 
som  Tricia Guild ofte benytter.


Sofahjørnet har fått seg en omgang med farger. 





Denne serviettpakken har ligget i skapet i påvente av en fargeinspirasjon. 



Er fullstendig klar for sommer og sommerfarger. 
Men det er nok litt i tidligste laget her jeg bor.



 
 Til og med min nyinnkjøpte tunika fikk en plass på stuen.  



I forrige uke kom jeg over denne boken 
hos bokhandelen. 
Lykken var at den kostet bare 99,- kroner,
så den ble med meg hjem.

Se fantastiske bilder fra huset hennes i Toscana







Puten som ligger øverst har fulgt meg i mange år.
Den ble kjøpt på Indiska.
Når Designer Guild blir for dyrt, får en ta noen jukseløsninger i stedet.
Designers Guild på Pinterest



Mitt beste bruktkupp noen sinne, passer inn.
Denne grasisøse damen kjøpte jeg på en brukthandel sørpå
for den nette sum av 25,- kroner.



Takk for besøket, 
håper dagen har gitt deg 
minst en god latter 
og et smil :-)



3 kommentarer:

  1. Hei!
    Farger er herlig og energiskapende! Flott fargefest hjemme hos deg!
    Bildekuppet ditt var ordentlig fint, heldig med den, ja, og boka til Designers Guilt var også helt sikkert verdt sine penger. Det er så godt når man føler seg inspirert og kjenner skapertrang!

    Nyt fargene i heimen! :-)
    Klem Trine

    SvarSlett
  2. Guuri så flott stue du har!! Elsker alle fargene! Mye spennende på bildehyllen din! ;)

    Nyt kvelden! :0)

    Klem, Ann,
    Glassveranda-

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig tilbakemelding Trine og Ann. Ønsker dere begge en fargerik og fin uke :-)

    SvarSlett

Du skal vite at jeg er veldig takknemlig for kommentarer på innleggene mine :-)