lørdag 18. januar 2014

Tulipanenes dag....- i rekkehuset

Da har jeg kjøpt........roser. 
Falt for den turkise vasen fra Black Design.
Den gav en liten touch av sommer.
Rett og slett en liten ego-tripp, enda det er venner og familie som
er høyt kvalifisert til å få noen nydelige roser. <3


Tidligere på dagen var det plassert en fin parkeringsbot på bilruta,
Arbeidsdagen endte altså opp med et bidrag til en skrantende kommune økonomi.  
Derfor kunne jeg like gjerne støtte opp om det lokale næringsliv også, 
med å kjøpe noen blomster. 
Livet er en dans på roser. 
I allefall hvis en legger noen roser på gulvet :-)


Til de som eventuelt måtte lese på bloggen min..
GOD HELG!

 Jeg er helt sikker på at dere også fortjener blomster :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du skal vite at jeg er veldig takknemlig for kommentarer på innleggene mine :-)